Človek, ktorý si nevšimol november 89´ a obrana SR

11. februára 2023, dubrava26, Nezaradené

Nemýlite sa, ide trojnásobného premiéra R. Fica. Jeho výrok o tom, že si nevšimol žiadny november 89 je notoricky známy. Rovnako tak blahosklonné reči o vlastnej birmovke.

Nadvihlo ma, keď začal pred pár dňami verejne kritizovať stav bezpečnosti SR v súvislosti s riešením pomoci nášmu susedovi v jeho ťažkej hodine. Po vypočutí jeho „prejavu“ o stavu bezpečnosti a obrany SR, stavu armády a jej vybavenia som prešiel niekoľkými psychickými fázami. Od stavu „tomu neverím“ cez stav letargie až po skutočný hnev. Napokon sa mi podarilo vrátiť do reality. Tým, ktorí nechápu, niekoľko poznámok:

Aale čo, má cenu sa tým zaoberať? Tých „Bol to on“ by bolo neúrekom. Jednoducho – že ho hanba nebije! Birmovka podľa cirkvi znamená zostúpenie ducha svätého na adepta birmovania. Nechcem v nijakom prípade uraziť kresťanov, no v tomto prípade je zjavné, že sa duch svätý trafil vedľa.

Napokon som sám seba presvedčil, že je potrebné upozorňovať na podobné nehoráznosti. Som skeptik v tom, že to zapôsobí na voličov v septembrových voľbách. Takí Ficovia si svojich fanatikov vždy nájdu. Matovičovia tiež. Ale robím to aj pre vlastnú psychohygienu… A čo keď predsa?